Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~TheKrzych | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek R******* adresWarszawa zarejestrowany22.10.2007 @22:17:05 ostatnio na stronie23.01.2013 @18:54:57

eeeee no nie wiem... lubie sluchac muzyki... nie to troche głupio brzmi

***
Give it to me BAby
***
no to moze lubie agresywna jazde na rolach...no to moze byc :D
no i jestesm uzalezniony od kompa...to jest oczywiste xD
hmmmm...
***
Baby where u get ure body from
***
wiecej nie powiem


THE END

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7828109
digarty14 komentarze52 posty na forum0

komputer / sprzęt
Stereo ze śmietnika w nienaruszonym stanie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~marcinps2    14.04.2008 @07:55:31
dzieki ... weekend z przerwami (wyszlo kilkagodzin pracy wsumie ) ale buty mnie zmeczyly i sama grafika nie jest najwyzszych lotow ale dzis wrzuce cos innego ( jak znajde czas na dokonczenie )
~dar3kk    10.04.2008 @15:49:16
heeh spoko
pozdro
~Graffitimaster    08.04.2008 @13:44:56
jaki mistzru;D
-Fanblackenzo    21.03.2008 @21:14:38
TAK oczywiście wszystkie fotki są mojego autorstwa tylko nie podpisane.Ale to jest tylko mała część autek jakie widziałem.
pozdr :D
-Fanblackenzo    21.03.2008 @13:11:17
Elo fajny avatar Mocheryy górą
Fajne digarty
~Graffitimaster    19.03.2008 @21:38:00
ale z dalsze wyglada niezle!;] ta dobra kombinacja;p
~Graffitimaster    18.03.2008 @19:12:56
cwicz krzychu! hm kazdy ma prawo do wyrazania swojego zdania;d dzieki za ocene. czekam na jakas nowosc!
~uac    15.03.2008 @22:43:50
dzieki za koment,a to byl szybki szkic jak czekalem w szkole na dziewczyne a na tych co tylko komentuja to klade i sie nie przejmuje krytyka no chyba ze robi tylko zdjecia to sie wkurzam na nich.Pozdro
~Graffitimaster    14.03.2008 @22:45:16
nauczysz sie jestem pewny
~Hi    02.03.2008 @12:05:54
dzieki za komentarze ;]
_______
Rozwijaj talent stale, bo zostaniesz w tyle,
Masz w sobie wiele zalet, tylko uwierz w swoją siłę...
~ptoch    29.10.2007 @18:32:08
Zawiercie
~lukrecjaborgia    23.10.2007 @19:42:16
mral, witaj Krzysiu.
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt